Monday, February 7, 2011

Uued situatsioonid

Malaisias olen sattunud igas mõttes uutesse situatsioonidesse:
esiteks tunnen ma end siin gigandina :) Hoolimata oma normaalse eestlanna 1. 72- st.

Teiseks mõjutab siinne õhuniiskus tugevalt mu välimust- juuksed on veel rohkem lokkis ja kuna ma iga päev ei jõua neid sirgendada, siis sobiks ma oma koheva parukaga Dzungli-Dzeini osatäitjaks. Või lastesaatesse puudliks :)

Superstaari- tunne tekkis esimeste päevadega, sest iga päev tahab keegi eurooplasega pilti teha, julgemad küsivad selleks luba, ujedamad pildistavad salaja. Ja eriti julgetel meessoo esindajad kasutavad siin pick up line'i "I would like to practice my english with you....so what are your plans for tomorrow?" Keelepraktigani ei ole siiani siiski veel jõudnud.

Neljandaks- tavaliselt olen ise organiseerija rollis, aga Kazhakstani neiu Goha on selle siin enda kanda võtnud. Nimelt on ta turismiinfos röövretkel käinud ja saadud informatsiooni põhjal planeerinud meie kõik vabad hetked vähemalt veebruari lõpuni! Eriti naljakas on see, et kuna ajagraafik on tihe, siis ta korraldas isegi vaatamisväärsuste ees pildistamise, et kiirelt saaks järgmisele objektile tormata, stiilis: nii, sina tule nüüd siia- naeratus! pilt tehtud- järgmine palun :) Kõhulihased arenevad iga hetk!

Veidrad situatsioonid seoses dussiruumi/ WCga ei taha lõppeda- eile suutsin valida sellise dussi, kus äravoolutoru ei olnud maailma kiireim ehk siis väga lühikese aja pärast leidsin ma end pahkluudeni vees olevat ning seejärel pidasin targemaks sealt põgeneda. Õhtul käisin seal kontrollreidil veendumaks et vesi on kadunud. Oli :)

Kuuendaks- vähe sellest, et ma elan elus esimest korda ühikas, sain endale ka hollandlasest toakaaslase. Ootan huviga, mis saama hakkab!


Ja veel...rongis silmasin üht ülimoekalt riietatud kutti, kelle suure varba küüned olid vähemalt 2 cm pikad!!!! Ma ei tea, kas ta kasutab neid puu otsast banaanide toomiseks või on see plätude kandmise tagajärg- kuna ohtu, et varbad kinga enam ära ei mahu, siis pole ju vaja ka küüsi lõigata....












No comments:

Post a Comment