Wednesday, February 23, 2011

Lady Gaga Saksamaalt


Kauaoodatud päev jõudis lõpuks ometi kätte- täna oli meie esimene PÄRIS workshop lähedalasuvas keskkoolis 16-17-aastastele noortele.

Siiani ei ole ma istunud siin ühtegi Euroopa või siis vähemalt minu mõistes normaalsuurusega autosse- kõik on sellised vahvad imetillukesed vidinad, kuhu mahub küll 5 inimest aga pagasisse ainult 2 käekotti:) Sel korral pidi aga sinna autosse mahtuma peale 5 inimese veel ka 6 läpakat-kotti, flipid-markerid-flaierid-postrid, bännerid konverentsi promoga, 3 kotitäit auhindu ning lisaks loomulikult pikendusjuhtmed-kõlarid jms tehniline kraam. Õnneks oli reis lühike, nii et tõsiseid tüsistusi keegi veidratest kehaasenditest ei saanud (millalgi kirjutan ma pikemalt ka kohalikest autodest!).

Kohale jõudes ning kogu selle tavaariga klassiruumi poole sammudes nägime välja nagu rändtsirkuse artistid, mis vist töötas meie kasuks, sest algselt lubatud kuni 30 noore asemel ootas meid 45 paari uudistavaid silmi!!! Mis siis ikka- alustagem!

Meie töötubade eesmärk on julgustada noori olema ettevõtlikkud ning rääkida, kuidas äri tehes saaks lahendada ka sotsiaalseid probleeme ehk olla sotsiaalselt vastutustundlik mitte ainult kasumile orienteeritud. Oluline osa on ettevõtlusmängul, kus noortel tuleb välja tulla ühe tootega, mis ei ole väga keskkonnasõbralik ning arendada sellest öko versioon. Millised briljantsed ideed sealt tulid! Tavalise veekonteineri asemel ( see, mis annab nii kuuma kui külma vett) Angelina Jolie huulte-kujuline joogipudel, imeline paberkott, päiksepaneelidel superauto ning ventilaator, mis otsib ise inimesi, keda jahutada :)

Siiralt loodan, et paari aasta pärast on vähemalt osad neist leiutistest poeriiulitelt saadaval!

Ja siis sai workshop läbi..... ning mind joosti põhimõtteliselt pikali!!!

Kas ma tohin su juukseid katsuda? Kas ma tohin su kätt puudutada? Sul on nii ilusad SINISED silmad!!!! Kas ma saaksin sinuga pilti teha? Kas ma tohiks sind kallistada????? Sa näed välja nagu Lady GAGA:):):)

Eestlasele iseloomulikult ma muidugi kohmetusin selline ootamatu, ent üliarmsa tähelepanuavalduste tulva all- nii saidki kõik just selle tükikese, mida nad soovisid:) Loodetavasti toob see neile õnne vms...

Ootused järgmiste etteastete suhtes on nüüd igastahes väga kõrged, kahju ainult, et neid nii vähe on!


P.S Ahjaa, Saksamaaga on see teema, et täna kohtasin ma-ei-tea-mitmendat-inimest, kes küsis esimese asjana, et kas ma olen Saksamaalt. Võimalik, et ma teen endale t-särgi tekstiga, I'm not from Germany, Welcome to Estonia!

Ja ma kannan kaasas martsipanibatoonikest, mille kavatsen kinkida inimesele, kes teab, kus Eesti asub :)

1 comment:

  1. Heh, Lady Gaga pilt siia panna ja no sinised silmad on ju täitsa olemas. :)

    ReplyDelete