Friday, March 18, 2011

Vabadus!

Minu vabatahtliku töö osa on ametlikult läbi ja algas PUHKUS!!!!!

See tähendab tegelikult väga tihedat programmi- alustasime Collette ja Gohaga Malaisia troopiliselt saarelt Langkawilt, kuhu sõitsime otse peale konverentsi.

Kuna meie kasahhitar on säästureisija, siis see väljendus muidugi ööbussiga kuhugi pärapõrgusse sõitmist, saabumisajaga 5. 30 hommikul. Kuna sealt edasisaamiseks vajasime järgmisi pileteid, aga kassad avati alles kell 8.30, siis magasime nagu kolm kodutut bussijaama pinkidel, mis olid kusjuures sel ööl kõige mugavam magamisase üldse!

Edasi praamile ning voila! Troopikapuhkus!

Otsisime endale võimalikult rannalähedase hosteli koos konditsioneeri ning sooja veega :) Need kaks asja on viimasel ajal väga hinnaliseks muutunud! Siinne hinnaklass on ülimõnus, mistõttu ka välismaalasi on hordidena, iseäranis soomlasi. Üsna kodune tunne tekkis, kui kõrvallauas konstantselt põhjanaabrite keelt kuulda!

Kuna saar on kuulus mereandide poolest, siis loomulikult käisime vastavas restoranis neid hõrgutisi mekkimas ning pärast krabasime ühe ülisuure kookose joomiseks! Paradiisisaare võlud:)

Algselt kuulus meie saare-plaanidesse ühs pöörase peo mahapidamine, aga kuna olime surmani väsinud, siis kõige kreisim asi oli jenga- klotsidest torni ladumine ning diskussioonid elulistel teemadel.

Järgmisel, plaanidekohaselt peamisel rannapäeva hommikul, tervitas meid Murphy seaduste kohaselt tugev vihmasadu ning põhimõtteliselt oligi meie suurejoonelisel puhkusel kriips peal- pikendasime oma hostelist check- oudi aega, nautisime midagi lõuna ja õhtusöögi vahepealset ning suundusime tagasi sadamasse....kus loomulikult paistis päike :)

Tagasisõit bussiga oli taaskord elamus omaette, kuna sel korral otustati kõik reisijad noorena hoida ehk siis temperatuur oli külmikusarnane ning isegi kõigi kaasasolevate riiete korraga kandmine ei muutnud olemist mõnusaks!

Aga nüüd, 2 päeva pärast naasmist tundub see seiklus ikka väga tore ning saar imelisena:)

Kasulik teave: kui küsid kohalikelt ajakulu A punkti B liikumiseks, ning vastuseks on, et vähemalt 5 minutit autoga, siis tegelikkuses tähendab- asukoht on nurga taga. 20- minutilise jalutuskäigu puhul tuleb jagada aeg pooleks ning lisada sellele veel eurooplase tempokas kõnnak, saame tegelikuks ajakuluks umbes 7 minutit.