Sunday, March 27, 2011

Jälle see dussiruum!

Nii, nüüd oma asi ametlik- mina ja siinssed dussiruumid ei sobi kokku.
Läksin täna dussi alla ning harjumusest võtsin kaasa oma võtmepaela aga unustasin, et võtme olin ma eelmisel päeval selle küljest eemaldanud!

Nii ma seisingi ainsa kehakatte, käterätikuga, nukralt oma ukse taga ning nentisin fakti, et snepperlukud on saatanast. Ja pidulikule vastuvõtule minemiseni oli aega 50 minutit!
Kuna käterätikus ei tohi ma siin majast väljuda, tuli hakata otsima inimest, kes minu eest käiks kontoris varuvõtme järel. Ilmselgelt ei olnud see kerge ülesanne pühapäeva jaoks, sest mina elan 5. korrusel ning esimesed inimesed, kes uksele koputamise peale reageerisid, olid 1. korrusel.
Ja need hiina neiud ehmusid muidugi poolsurnuks, kui äkki mingi poolpaljas eurooplane nende ukse taga oli:) Õnneks oli siiski tegemist ülimalt abivalmite noortega, kes kohe kontori poole jooksid. Samas see oleks olnud liiga lihtne eks ;) Muidugi oli kontor pühapäeva tõttu suletud! Nii tuligi hiinlanna tagasi, peos telefoninumber, et helistada mingil nö hädaabinumbril. 40 minutit hiljem olin ma tagasi oma toas!!!!
Aga et asi VEEL PIINLIKUM oleks.... ma ju pidin inimestele, kes mind ootasid teada andma, et olen kodus luku taga ning ärgu nad mind oodaku. Logisin siis hiinlanna arvutist Facebooki ning tegin postituse meie aieseccarite grupile. Et ikka kõik teada saaks, et ma oma võtme tuppa unustasin :D

Lõpp hea, kõik hea! Ja hiinlannad saavad homme shokolaadi :)





No comments:

Post a Comment