Sunday, March 20, 2011

Pühapäev oli lõpuks see päev, mil ma kohtusin oma kallite kaasmaalaste, Cristo ja Saarloga. Ja sain lõpuks kätte oma juustu, mille me kohe seltskonnaga ka ära hävitasime ning kamatahvli:)

Kadeduseuss muiudgi näris täiega kui nö normaalset eluaset nägin- köök koos ahjuga ja soe dušš ja rõdud ja bassein....Ja kui kerkis esile küsimus neile koogi küpsetamisest, siis rõõmu polnud küll võimalik tagasi hoida.
Cristo ja Colettega läksime sushi- õhtusöögile ja öisele Petronas Twin Towersite pildistamistuurile. Loomulikult sadas vihma ja ma sain läbimärjaks. Ja loomulikult on siseruumides ja transpordivahendites jääkamber. Ja loomulikult oli mul õhtuks palavik.... Mis tähendas omakorda, et ma ei saanud minna pärsia uusaastapidustustele. Nimelt nende kalendri järgi toimub ajaarvutamine kevade algusest ning sel puhul korraldatakse alati traditsiooniline pidu, mille oluliseks osaks on lisaks tantsule ja trallile toidulaud, kuhu pannakse 7 s- tähega algavat toiduainet ( sh küüslauk, õun, mingi veider kaste, kala jne).

See on juba teine kultuuriline suursündmus, millest ma ilma jään. Nimelt kutsuti mind veebruari lõpus ka kohalikku pulma, aga me olime sel ajal Singapuris...
Aga iga asi on millekski hea, seega... :)

No comments:

Post a Comment