Tuesday, March 8, 2011

konverentsini 1 päev ja loetud tunnid

Reedel algab meil konverents. Ja sellist kaost nagu siin, pole ma mitte kunagi varem kusagil näinud!!
Eesmärk oli saada 250 osalejat, 12 esinejat ning partneritelt nii raha kui nänni.
Tänase päeva seis: 31 osalejat, 7 esiejat ja ei raha ega nänni. Küll on aga üllatuslikult palju meediapartnereid, keda ilmselgelt ei osatud ära kasutada!

Eelmisel nädalal olid kõik veel rahulikud, mis oli minu jaoks suur üllatus, sest minu paanikanupp ning alarmkell on juba ammu punaseks värvunud! Aga alates esmaspäevast....oi, nüüd on küll kõigil kiire :) Eile oli isegi kriisikoosolek, kus otsustati, kas üritus edasi lükata, korraldada väiksemas mahus ( 1-päevasena) või jätkata esialgse plaani järgi. Loomulikult valiti viimane, ehk põhimõtteliselt üritatakse nädalaga konverentsi korraldada, vähemalt osa, mis puudutab delegaatide osa.
Kogu vastutus ja info on koondunud kahe tegelase kätte, kes siis üritavad kogu kupatust manageerida.
Mind pandi näiteks pressiteateid ja artikleid kirjutama, mis on natuke ebaloogiline, sest mu malai- keelsed teadmised on endiselt kehvakesed ning ma olen seetõttu sunnitud end inglise keeles väljendama, aga no kui nad arvavad, et nende pressiteadetega saab kohalikus meedias laineid lüüa, siis.....

Ootan-vaatan huviga, mis edasi saama hakkab !




No comments:

Post a Comment